Isnin, Mei 03, 2010

Suatu permulaan....Suatu kisah....



















Assalammualaikum....kawan-kawan....:)

nama saya muhammad adam haikal....kawan-kawan boleh panggil saya..adam...adam haikal...haikal...tapi ibu ngan ayah selalu panggil adam...adam haikal pun ade jugak...semua tu tetap nama saya....:) kalo manja-manja...ibu panggil tomei tomei..mungkin sebab saya nih comel kot..heheh..perasan jap..*wink*

saya start buat blog nih...actuallynye ibu la yg buat...saya kecik lagi...mana la nak pandai type...hehehe......buat sebab jeles kat sepupu saya..kakak ain yang ade blog...hehehe...jangan marah ye kakak ain....so saya pun nak jugak....

sekarang nih...saya dah berumur 3 bulan lebih....meh nak flash back balik.....saya dilahirkan pada 16hb Januari 2010...bersamaan 30 muharram 1431, ari sabtu...tepat pada pukul 6.53ptg....secara pembedahan lak tu...sian kat ibu...berat masa lahir..3.69kg..hehehe...patutla kena ikut tingkap...besarnye saya...;) .saya lahir di kuantan medical centre....

saya nih anak sulung ibu dan ayah...tak tau la kalau-kalau ada rezeki saya leh dapat adik lagi...hmm...ibu kata nak dapat saya nih pun ibu ngan ayah kena tunggu 6 tahun lebih..baru saya muncul....sian ibu ngan ayah kena tunggu lama...tapi alhamdulillah..ade gak rezekinya....

sekarang nih saya menetap di kuantan, pahang...so my kid saya pun no pendaftarannya pun jadi 06 la...ibu saya orang perak...08...ayah pulak orang terengganu..11....hmm...macam mana lah ibu yang duduk di perak leh jumpa ngan ayah yang menetap di terengganu..pelik kan...tapi tu la jodoh namanya...hehhee...

opah saya ngan atuk saya dok kat perak....tok ki kat kemaman....hmm..sedihnya saya tak sempat nak jumpa ngan tok wan saya...arwah dah pergi masa saya belum wujud lagi....pada 16hb november 2008....kata ibu, tok wan selalu cakap insyaAllah nanti mesti ade rezekinya..alhamdulillah betul kata tokwan..hmmm..moga rohnya bahagia disana...amenn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan